Wednesday, July 31, 2013

Armand Azha Pejuang Sejati!!

Salam sahabat seperjuangan sekalian. Hari ini kita berhadapan dengan cabaran dan rintangan yang begitu getir. Pelbagai gerakan-gerakan halus yang cuba merogol kesucian agama Islam sebagai agama persekutuan dan rasmi negara. Tidak kurang juga dengan gerakan untuk menghapuskan hak keistimewaan melayu serta gerakan utk menjatuhkan Raja2 melayu sebagai simbol kekuasaan melayu melalui melalui siri penghinaan dan pelbagai bentuk yang secara nyata telah menyentuh sensitivi dan menganggu gugat ketenteraman dan keharmonian negara.

Negara hari ini memerlukan pemimpin pelapis yang lantang bersuara mempertahankan Perkara 152 dan 153 ini sepertimana yang telah termaktub dalam perlembagaan tanpa menyentuh hak2 kaum yang lain.

Pemimpin pelapis yang saya maksudkan ini ialah sahabat lama saya di dalam Perkasa Malaysia suatu ketika dahulu ialah Saudara Armand Azha Abu Hanifah yang merupakan Bekas Ketua Wira Perkasa Malaysia.

Saya begitu teruja dengan keberanian dan ketokohan yang ada pada beliau dan Setiap apa yang ingin beliau lakukan, beliau akan lakukan dengan betul2 serius bagi memastikan perjuangan mempertahankan agenda agama,bangsa dan tanahair ini dapat dipertahankan tanpa memikirkan risiko dan keselamatan diri.

Pemimpin seperti Saudara Armand ini patut diberi tempat di dalam Exco Pemuda UMNO Malaysia bagi memperkuatkan lagi jentera Pemuda UMNO Malaysia dan sebagai nilaitambah di dalam setiap perlaksanaan sebagai persediaan untuk mengharungi PRU14

Kepada Saudara Armand, teruskan perjuanganmu. Walaupun dirimu bukan lagi Ahli Perkasa Malaysia, namun saya dan Seluruh Ahli Perkasa Pahang dan rakan2 lamamu di Seluruh Malaysia mendoakan kejayaanmu dan kamu wajib menang dan wajar diberi peluang untuk berkhidmat di dalam Exco Pemuda Malaysia.

Teruskan Perjuangan sahabat!


Sahabat lamamu,

Muhammad Faiz Hashim
Ketua Penerangan Perkasa Pahang

No comments:

Post a Comment