Sunday, March 3, 2013

Himpunan Aman NGO2 Pahang berhubung Pendedahan Perisikan Filipina Melaporkan Pembangkang di Malaysia terlibat menjadi DALANG dalam tragedi di Tanduo Lahad Datu.

Ketua Penerangan Perkasa Pahang, Muhammad Faiz Hashim mengetuai Demo Aman NGO2 Pahang berhubung Maklumat pendedahan perisikan Filipina yg melaporkan pembangkang di Malaysia ada terlibat menjadi DALANG dalam tragedi di Tanduo Lahad Datu.

NGO2 Pahang mendesak pihak berkuasa menyiasat segera perkara ini dan kita mahu Petualang Negara ini diheret kemuka pengadilan.

NGO2 Pahang turut mengecam kenyataan Tian Chua yg mengatakan insiden di Lahad Datu adalah sandiwara UMNO. Kenyataan ini sekaligus telah menguris perasaan ahli keluarga pasukan keselamatan yg telah gugur kerana bertungkus lumus mempertahankan keamanan negara.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. tubuhkan suruhanjaya siasatan penglibatan Anwar, Tian Chua, Sivarasa, Lajim, Wilfred Bamboring, Jeffry Kitingan ....dalam komplot mencetuskan kekacauan ala Arab Spring di Lahad Datu.

    SemogaAllah memberi hidayah buat kita semua. Al Fatihah buat pejuang dan wira negara yang terkorbanmempertahankan kedaulatan negara. The Warrior We Salute and Pray!

    ReplyDelete